mandag 29. august 2011

Tilbake til hverdagen..

Da er sommerferien over og jeg er tilbake på jobb.. Jeg skal ikke klage for som lærer så har jeg hatt hele 7uker sommerferie:) Dessverre kan jeg ikke skryte veldig av været i ferien så nå har vi bestilt sydentur til jul (16-23. desember) Det er veldig deilig å ha noe å se frem til nå som været blir gråere og lufta blir kaldere..

I år skal jeg og en kollega ha 4. klasse sammen og oppstarten har gått kjempebra.. Jeg koser meg masse på jobb og gleder meg til dette skoleåret. Nå har jeg hatt ett år på å sette meg inn i jobben som lærer så håper at jeg rekker mer og er mer effektiv i før og etterarbeidet enn det jeg var ifjor slik at jeg får litt tid privat også.. Har jo akkurat meldt meg inn i Elixia så må få tilbringt litt tid der også..





Frem til nå har jeg klart 4-5ganger i uka og håper jeg klarer å fortsette med det.. Nå skal det jobbes med å gå ned i vekt og stramme opp litt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar