fredag 12. august 2011

Shopping i Riga




Selv om dette er en jobbtur så har vi selfølgelig fått tid til litt shopping også:) Dessverre er det slik at de som bor i denne byen er utrolig små og nette og da er klærne også det.. Men idag fant jeg meg en flott kjole og en fin treningsbukse. Ellers er jo skostørrelsene som i Norge så det har blitt to par sko på meg. En jente kan aldri få for mange par med sko:) Har også kjøpt et par et par strikkete sokker og en kjempekul hatt..



Riga er kjent for blant annet strikkerier

Er veldig fornøyd med skokjøpene!

Var flere med samme smak som meg gitt:)

I ny kjole og ny hatt

Imorgen vender vi nesa hjem igjen mot Norge og det skal bli deilig. Har blitt noen lange dager med litt lite søvn så nå skal jeg hjem å SOVE før det er på an igjen med jobb på mandag. Har hatt en fantastisk tur med fantastiske kollegaer. Riga er en flott by der det er mye å oppleve, absolutt å anbefale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar