torsdag 11. august 2011

Riga!

For en fantastisk fin by... Har vært her i tre dager nå og kost meg masse.. Vi (meg og kollegaene mine) ankom Riga tidlig på tirsdag og rakk såvidt å se på hotellrommet før det var ut for å...... SHOPPE!!!!!! Meg og 4 andre endte opp på et luksuriøst kjøpesenter og fant ingenting som var verdt å bruke så mye penger på. Etter mange timer ute i byen møttes vi alle i sky baren på hotellet og koste oss der.. Noen tok tidlig kvelden mens andre holdt ut lengre:)

Onsdag startet med kurs til kl 16.00 og så var det ut i byen igjen. Vi spiste på en koselig plass med hyggelig kelnere og kjempegod mat:)

og dette var bare forretten:)

Etter dette fantastiske måltidet skulle vi sjekke ut et annet kjøpesenter.. Så mette som vi var, orket ikke vi å gå.. Løsningen ble sykkeltaxi, noe som var en humpete, men morsom tur:)


Karen, Vibeke og Cecilie slapper av på tur
Det ble bare 20min på kjøpesenteret før det stengte, men de minuttene ble flittig brukt. Alle kjøpte hver sin hatt og 3 av 4 kjøpte kjole. Deretter ble det sykkeltaxi tilbake til hotellet og sky baren nok en gang.

Dagen idag har også bestått av kurs til kl 16.00 før det var ut i byen. Idag var vi i en nydelig katedral, kikket i gamlebyen og på markedet. Veldig kulturelle. Etter at vi var ferdig med å være kulturelle var det på tide å finne noe mat og det gjorde vi.. KNALLGOD MAT!! Etter maten kikket vi etter noen ålreite utesteder i gamlebyen før noen av oss (inkludert meg) bestemte oss for å ta tidlig kvelden og gå tilbake til hotellet..
Katedralen var fantastisk fin


Jeg har hatt noen fine dager frem til nå og skal nyte siste dagen imorgen til det fulle:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar